Kabinky pro odbavování elektronických pasů na úřadu MČ Praha 11 ve Vidímově ulici

Podle dosavadních zkušeností se osvědčila možnost elektronické rezervace času k vyřízení služeb (včetně monitoringu přepážek). Doporučujeme proto všem potenciálním návštěvníkům, aby využili tuto možnost. Tito jsou pak přednostně odbaveni v objednaném termínu.

Aktualizováno dne 9. 5. 2012


Od nového roku jsou k dispozici tři kabiny, ve kterých se doposud odbavovaly el. pasy. Vyhovují tedy i pro potřeby odbavování klientů, kteří přijdou požádat o vyřízení nového elektronického průkazu. K tomu dále standardně fungují dvě výdejní místa u přepážek. Jedno z těchto výdejních míst je od nového roku přeměněno na kabinu, další výdejní místo se právě na kabinu předělává - a bude fungovat od pondělí (9. 1.) Obě dvě "nové kabiny" vybavilo technikou zdarma Ministerstvo vnitra.

Pár týdnů teď počkáme, než se situace "usadí" - potom vše vyhodnotíme - a uvidíme, zda budeme potřebovat ještě další kabinu, do které už bychom si museli techniku od MV pronajmout - a vzhledem k ekonomické krizi by to pro nás bylo finančně dost zatěžující (měsíční pronájem 22 tis), není možnost nákupu - jen pronájem). Je totiž dost dobře možné, že tento velký nápor žádostí o nové OP je dán také tím, že v druhé polovině prosince se OP nevydávaly (vydávání bylo přerušeno - z důvodu přechodu na nový systém.)

Co se týká čekacích dob, s novým systémem se nám trochu prodloužily. Ale od pondělka naši zaměstnanci zatím každý den pracují i nad rámec své pracovní doby, aby odbavily každého, kdo přišel ještě v úředních hodinách. Pro vaší představu: v pondělí bylo vyřízeno 89 OP + 38 pasů, v úterý 70 OP + 15 pasů, ve středu 113 OP + 25 pasů.

Náš úřad má možnost elektronické rezervace času k vyřízení služeb (včetně monitoringu přepážek) - doporučovala bych všem návštěvníkům úřadu, aby tuto službu využívali - a vyvarovali se tak stání ve frontách.