Na obsah stránky

ENDE

Praha 11

Oficiální internetové stránky Městské části Praha 11
Zvětšit písmo: A A A
Vyhledávání
 

Přihlášení k účtu KONTO OBČANA

Přihlašovací údaje
Uživatelské jméno:
Heslo:
Zapomněl jsem heslo | Registrace nového uživatele

Podrobné informace o ovládání služby obsahuje: ikona souborumanuál konta občana

Registrací do konta občana, získáte přístup k těmto modulům:

  1. Formuláře on-line
    Pomocí této funkce získáte přístup k formulářům, které můžete online vyplnit, případně uložit do PDF a vytisknout. Můžete vyplňování formuláře kdykoliv přerušit a doplnit potřebné informace později. Vyplněná data zůstanou uložena a tak se můžete dle potřeby k částečně vyplněnému formuláři vrátit a pokračovat ve vyplňování. Navíc si můžete uložit různé vyplněné verze stejného formuláře, takže lze například vytvořit archív anebo vyplnit stejný formulář z jednoho konta občana pro více členů rodiny.
  2. Návštěva on-line
    tato funkcionalita vám umožní konzultovat svoje dotazy, požadavky nebo problémy s úředníkem, aniž byste fyzicky navštívili úřad. Vyberte si odbor, se kterým chcete konkrétní požadavek řešit a pokud máte rezervaci (viz bod 4) je možné v předem definovaném čase se s úředníkem spojit on-line a komunikovat s ním. Konzultace probíhá prostřednictvím video/audio/textového chatu (přípustná je jakákoliv kombinace v závislosti na vybavení občana). Hlavní výhodou tohoto systému oproti běžné komunikaci (např. telefon) je, že úředník může přímo pomoci občanovi s vyplněním formuláře načteného z modulu formuláře on-line (viz bod 1), kdy oba účastníci vidí stejný formulář včetně vyplněných dat a mohou data do formuláře doplňovat vzájemně nebo může úředník občana odkázat na informace umístěné na webu, kdy opět oba vidí stejné stránky. Písemnou komunikaci si může občan kdykoliv po jejím ukončení znovu vyvolat pomocí modulu „Historie návštěv online“.
    Tento způsob komunikace je také velmi přínosný pro občany s pohybovým handicapem.
  3. Aktuality emailem
    Pomocí této služby si můžete detailně zvolit, na které informace z webu budete pravidelně upozorňováni po jejich vzniku. Můžete zvolit libovolnou oblast článků dle struktury webu nebo kombinaci parametrů z úřední desky. Informace o novém článku nebo oznámení jsou pak občanovi zasílány 1x denně (pokud je o čem informovat).
  4. Rezervace na úřad nebo pro on-line komunikaci
    Tato služba vám umožní vytvořit rezervaci k návštěvě úřadu pro některé činnosti jako je vydání cestovního dokladu, živnostenského oprávnění atd. v předem vybraný čas. V rozhraní vidíte přehled všech rezervací (i zpětně) a navíc můžete rezervaci v případě potřeby zrušit.
    Kromě rezervací pro fyzickou návštěvu úřadu můžete provést i rezervaci na on-line návštěvu úřadu (viz bod 2).
  5. Možnost přispívat do otázek a odpovědí
    Díky registraci můžete vznášet dotazy na úřad pomocí modulu „Otázky a odpovědi“ a příslušný pracovník daný dotaz zodpoví.

Navigace

 
load