Veřejné zakázky
U veřejných zakázek s hodnotou nad 500 tis. Kč bez DPH jsou informace (smlouva včetně případných dodatků a výše skutečně uhrazené ceny veřejné zakázky) uveřejňovány na profilu zadavatele, vedeného na TenderArena, ve lhůtách stanovených dle § 219, zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.
Veškeré informace a podklady k veřejným zakázkám podléhajícím zákonu 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek jsou uveřejňovány na profilu zadavatele, vedeného na TenderArena.
"Oprava osvětlení v tělocvičnách a chodbách - ZŠ Pošepného náměstí 2022"
Evidenční číslo zakázky ve VVZ: | ----- |
Identifikátor VZ na profilu zadavatele: | ----- |
Datum zveřejnění: | 24.5.2023 |
Lhůta pro odevzdání nabídky: | 7.6.2023 v 12:00 hodin |
Druh zakázky: | stavební práce |
Specifikace zadávacího řízení: | Zakázka malého rozsahu |
Stav zakázky: | Aktivní zadávací řízení / veřejná zakázka neukončena |
Oznámení zveřejnil: | Václav Pacourek |
Podrobnosti:
MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 11
se sídlem Ocelíkova 672, 149 41 Praha 4
Vám nabízí možnost předložit nabídku na zakázku malého rozsahu
dle §27 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
ve znění pozdějších předpisů
„Oprava osvětlení v tělocvičnách a chodbách - ZŠ Pošepného náměstí 2022“
Zakázku lze zadat zájemci, který splní tyto předběžné požadavky a podmínky:
1. Předmět plnění zakázky
Jedná se o výměnu osvětlení v pavilonu C – tělocvična TV1, malá parketová tělocvična (dále jen MP) šatna a přilehlé chodby a šatny k TV1 a MP
V příloze č. 1 jsou vyznačeny jak čísla místností, tak počet svítidel k výměně:
TV1 – místnost č. 164 – celkem 17 ks svítidel
Chodba a šatny u TV 1 – místnosti č.: 139,140,141,145,147,148,150,152,158 – celkem 26 ks svítidel.
Malá parketová TV – místnost č. 132 – celkem 10 ks svítidel
Chodba k MP – místnost č. – 131– celkem 8 ks svítidel
Požadované práce:
- Výměna osvětlení na chodbách a šatně u tělocvičen v počtu 34 ks (typ svítidla prachotěsná LED zářivka 2x1200 mm)
- Výměna všech svítidel v tělocvičně TV1 a MP v počtu 27 ks (typ svítidla LED 150W, 210 000lm, barva denní bílá)
- K výměně v tělocvičně je potřeba variabilní lešení
- Výmalba stropů po výměně osvětlení v šatnách, kabinetech a na chodbách
- součástí zakázky je i přesun zařizovacích předmětů a závěrečný úklid
Ostatní požadavky zadavatele:
- Poskytnutí záruky na dílo v minimální délce trvání 24 měsíců od převzetí díla
- Dodání certifikátů k použitým materiálům
2. Nabídková cena
Nabídková cena musí být cenou obvyklou v místě plnění a je nutno ji zpracovat v následujícím členění:
cena bez DPH
výše DPH v % a částka DPH v Kč
cena celkem (tj. včetně DPH)
Výše uvedené ceny platí pro místo plnění zakázky, kterým je Praha 11.
3. Platební podmínky
lhůty splatnosti faktur 21 dnů od doručení
záloha nebude poskytnuta
4. Doba plnění:
termín zahájení prací: po dohodě s vedením školy.
termín ukončení prací: počet kalendářních dnů potřebných na realizaci (doplní uchazeč)/pevné datum
Maximální možný termín dokončení předmětu plnění je 31.8.2023
5. Návrh smlouvy o dílo
Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo, který je přílohou tohoto poptávkového listu, doplněný uchazečem a podepsaný oprávněnou osobou. Zhotovitel se zavazuje zakázku provést vlastním jménem a na vlastní odpovědnost.
V návrhu smlouvy o dílo uchazeč doplní:
údaje identifikující uchazeče a jeho způsobilost k uzavření smlouvy o dílo
dobu potřebnou k zhotovení díla
cenu díla v předepsaném členění
výši sjednaného pojištění odpovědnosti za způsobenou škodu
délku poskytnuté záruky na dílo
Jiné úpravy textu jsou nepřípustné!
6. Způsob hodnocení nabídek a kritéria hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny s přihlédnutím k ekonomické výhodnosti dle následujících kritérií:
nabídková cena 80 %
termín plnění 20 %
7. Minimální kvalifikační předpoklady, závazné podstatné náležitostí nabídky, a jiná ujednání
7.1. Zadavatel požaduje prokázat základní způsobilost zájemce, prokazující, že uchazeč
nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa nebo není v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Splnění výše uvedených požadavků na základní způsobilost uchazeč prokáže předložením čestného prohlášení. Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že uchazeč splňuje příslušnou základní způsobilost požadovanou zadavatelem. Je-li dodavatelem právnická osoba, musí z čestného prohlášení být zřejmé, že podmínku podle písm. a) tohoto článku splňuje tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí z čestného prohlášení být zřejmé, že podmínku podle písm. a) tohoto článku splňuje tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.
7.2 Zadavatel požaduje prokázat profesní způsobilost uchazeče předložením:
výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje
dokladu, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují
dokladu, že je členem profesní samosprávné komory nebo jiné profesní organizace, je-li takové členství pro plnění veřejné zakázky na služby jinými právními předpisy vyžadováno
dokladu, že je odborně způsobilý nebo disponuje osobou, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje, je-li pro plnění veřejné zakázky odborná způsobilost jinými právními předpisy vyžadována.
živnostenského oprávnění – vázaná živnost „Provádění staveb, jejich změn a odstraňování“
živnostenského oprávnění na řemeslnou živnost „XY
Doklady prokazující profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem uplynutí lhůty pro podání nabídek. Veškeré doklady vyjma čestných prohlášení přikládá zájemce v prosté kopii.
7.3 Uchazeč prokáže splnění technické kvalifikace předložením seznamu prací spočívajících v realizaci minimálně tří zakázek obdobného charakteru o finančním objemu každé zakázky větším než 100 tis. Kč realizovaných za posledních 5 let před zahájením zadávacího řízení včetně osvědčení objednatele o řádném poskytnutí a dokončení těchto prací.
Veškeré doklady k prokázání technické kvalifikace dokládá uchazeč v prosté kopii.
V případě, že uchazeč není schopen prokázat splnění určité části profesní způsobilosti nebo technické kvalifikace požadované zadavatelem k plnění veřejné zakázky v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím jiných osob. Uchazeč v takovém případě doloží:
doklady prokazující splnění základní a profesní způsobilosti jinou osobou
doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,
písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude uchazeč oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele
7.4 Součástí nabídky dále bude:
platný kontaktní email a telefonní číslo uchazeče
prohlášení uchazeče, že uchazeč podáním své nabídky v rámci této veřejné zakázky souhlasí s uveřejněním své nabídky na webových stránkách MČ Praha 11 z důvodu maximálního naplnění zásady transparentnosti
kompletní elektronická verze nabídky:
návrh smlouvy – ve formátu doc, docx
případné přílohy návrhu smlouvy – ve formátu xls, xlsx, pdf
ostatní dokumenty nabídky – ve formátu pdf
7.5 Důsledkem nedoložení požadovaných dokumentů a dokladů uvedených výše, nesplnění požadavků, či nedoložení nabídky ve lhůtě pro podání nabídek bude vyřazení nabídky
7.6 Vítězný uchazeč doloží při podpisu smlouvy o dílo kopii pojistné smlouvy na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetím osobám min. ve výši 1 mil. Kč pro každou jednotlivou pojistnou událost
8. Lhůta a místo pro podání nabídek
Nabídku může uchazeč doručit do 12:00 hod. dne 07.06.2023 do podatelny Úřadu městské části Praha 11, Ocelíkova 672, 149 41 Praha 4.
Přední strana obálky s nabídkou musí být označena takto:
NEOTEVÍRAT
ZAKÁZKA
„Oprava osvětlení v tělocvičnách a chodbách - ZŠ Pošepného náměstí 2022“
Zadní strana obálky s nabídkou musí obsahovat identifikaci uchazeče.
9. Zadávací lhůta
Uchazeči jsou svými nabídkami vázáni po dobu 60 kalendářních dnů, která začíná běžet
dne 08.06.2023 , tj. následující den po skončení lhůty podání nabídek.
10. Osoba oprávněná jednat za zadavatele
Ing. Miroslav Zábranský, vedoucí odboru správy majetku ÚMČ Praha 11, tel. 267 902 273
11. Prohlídka místa plnění, sdělení informací
Prohlídka místa plnění veřejné zakázky bude stanovena po předchozí domluvě s paní Olgou Štursovou tel.: 733 736 176, zastupující společnost Jihoměstská majetková a.s. spravující tento objekt.
Sdělení dalších technických informací bude umožněno po předložení písemného dotazu.
12. Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zakázku do podpisu smlouvy
Zadavatel si vyhrazuje právo měnit nebo doplnit další požadavky této výzvy shodně pro všechny uchazeče před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
13. Závěrečná ustanovení
Na základě interních předpisů zadavatele výkon zadavatelských činností provádí odbor správy majetku Úřadu městské části Praha 11.
Přílohy poptávkového listu:
1) Plánek s uvedením počtu kusů svítidel v místnostech TV2 , chodby a šaten u TV
2) Položkový rozpočet
3) Návrh smlouvy o dílo
4) Krycí list
5) Čestné prohlášení
Za zadavatele
Bc. Michal Veselský DiS.
radní MČ Praha 11
-
Poptávkový List datum nahrání (24.5.2023 15:53:21)
-
Příloha 1 - Plánek_zákres situace datum nahrání (24.5.2023 15:54:54)
-
Příloha 2 - Položkový rozpočet datum nahrání (24.5.2023 15:55:37)
-
Příloha 3 - Návrh smlouvy o dílo datum nahrání (24.5.2023 15:56:17)
-
Krycí list datum nahrání (24.5.2023 15:56:35)
-
Čestné prohlášení datum nahrání (24.5.2023 15:56:52)