Veřejné zakázky
U veřejných zakázek s hodnotou nad 500 tis. Kč bez DPH jsou informace (smlouva včetně případných dodatků a výše skutečně uhrazené ceny veřejné zakázky) uveřejňovány na profilu zadavatele, vedeného na TenderArena, ve lhůtách stanovených dle § 219, zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.
Veškeré informace a podklady k veřejným zakázkám podléhajícím zákonu 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek jsou uveřejňovány na profilu zadavatele, vedeného na TenderArena.
„Stavební úpravy objektu Nad Opatovem 2140, Praha 4, ETAPA I.“ a „Energeticky úsporná opatření a stavební úpravy multifunkčního objektu Nad Opatovem 2140, Praha 4, ETAPA II.“ – technický dozor stavebníka
Evidenční číslo zakázky ve VVZ: | ----- |
Identifikátor VZ na profilu zadavatele: | ----- |
Datum zveřejnění: | 20.3.2023 |
Lhůta pro odevzdání nabídky: | 30.3.2023 v 10:00 hodin |
Druh zakázky: | služby |
Specifikace zadávacího řízení: | Zakázka malého rozsahu |
Stav zakázky: | Veřejná zakázka byla zadána |
Oznámení zveřejnil: | Václav Pacourek |
Podrobnosti:
aktualizováno, přidán soubor - ROZHODNUTÍ o vítězné nabídce
MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 11
se sídlem Ocelíkova 672, 149 41 Praha 4
Vám nabízí možnost předložit nabídku na zakázku malého rozsahu
dle § 27 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů„Stavební úpravy objektu Nad Opatovem 2140, Praha 4, ETAPA I.“ a „Energeticky úsporná opatření a stavební úpravy multifunkčního objektu Nad Opatovem 2140, Praha 4, ETAPA II.“ – technický dozor stavebníka
(viz příloha Poptávkový list)
Zakázku lze zadat zájemci, který splní tyto předběžné požadavky a podmínky:
Předmět plnění zakázky
Výkon technického dozoru stavebníka (TDS) při akci „Stavební úpravy objektu Nad Opatovem 2140, Praha 4“ a „Energeticky úsporná opatření a stavební úpravy multifunkčního objektu Nad Opatovem 2140, Praha 4“.
Předpokládaná cena dokončení stavebního díla Etapy I je cca 43 mil. Kč bez DPH, předpokládaná cena zakázky Etapy II je cca 250 mil Kč bez DPH, předpokládaný termín plnění zakázky je 430 dní.
Bude vyžadována každodenní přítomnost TDS.
Nabídková cena
Nabídková cena musí být cenou obvyklou v místě plnění a je nutno ji zpracovat v následujícím členění:
cena bez DPH
výše DPH v % a částka DPH v Kč
cena celkem (tj. včetně DPH)
Výše uvedené ceny platí pro místo plnění zakázky, kterým je Praha 11.
Platební podmínky
lhůty splatnosti faktur 21 dnů od doručení
záloha nebude poskytnuta
Doba plnění:
termín zahájení plnění: dnem podpisu smlouvy
termín ukončení plnění: do kolaudace stavby a odstranění vad a nedodělků
Návrh smlouvy o dílo
Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo, který je přílohou tohoto poptávkového listu, doplněný uchazečem a podepsaný oprávněnou osobou.
V návrhu smlouvy o dílo uchazeč doplní:
údaje identifikující uchazeče a jeho způsobilost k uzavření smlouvy o dílo
cenu díla v předepsaném členění
výši sjednaného pojištění odpovědnosti za způsobenou škodu
osobu nebo osoby podílející se na předmětu plnění – realizační tým
Jiné úpravy textu jsou nepřípustné!
Způsob hodnocení nabídek a kritéria hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny s přihlédnutím k ekonomické výhodnosti dle následujících kritérií:
nabídková cena 100 %
Minimální kvalifikační předpoklady, závazné podstatné náležitostí nabídky, a jiná ujednání
Zadavatel požaduje prokázat základní způsobilost zájemce, prokazující, že uchazeč:
nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa nebo není v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Splnění výše uvedených požadavků na základní způsobilost uchazeč prokáže předložením čestného prohlášení. Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že uchazeč splňuje příslušnou základní způsobilost požadovanou zadavatelem. Je-li dodavatelem právnická osoba, musí z čestného prohlášení být zřejmé, že podmínku podle písm. a) tohoto článku splňuje tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí z čestného prohlášení být zřejmé, že podmínku podle písm. a) tohoto článku splňuje tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.
Zadavatel požaduje prokázat profesní způsobilost uchazeče předložením:
výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje
dokladu, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují
dokladu, že je členem profesní samosprávné komory nebo jiné profesní organizace, je-li takové členství pro plnění veřejné zakázky na služby jinými právními předpisy vyžadováno
dokladu, že je odborně způsobilý nebo disponuje osobou, jejímž prostřednictvím dodavatel zabezpečuje odbornou způsobilost nezbytnou pro plnění veřejné zakázky malého rozsahu dle zák. č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů nebo techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů, prokazujícího autorizaci autorizovaného inženýra pro obor
pozemní stavby
technika prostředí staveb nebo technologická zařízení staveb
Doklady prokazující profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem uplynutí lhůty pro podání nabídek. Veškeré doklady vyjma čestných prohlášení přikládá zájemce v prosté kopii.
Uchazeč prokáže splnění technické kvalifikace předložením seznamu služeb spočívajících ve výkonu činnosti technického dozoru stavebníka u minimálně 3 (tří) zakázek typu novostavba nebo rekonstrukce polyfunkčního nebo bytového objektu nebo objektu zajišťujícího služby o finančním objemu dvou z nich v minimální hodnotě 500 000 Kč bez DPH realizovaných za posledních 5 let před zahájením zadávacího řízení.
Veškeré doklady k prokázání technické kvalifikace dokládá uchazeč v prosté kopii.
V případě, že uchazeč není schopen prokázat splnění určité části profesní způsobilosti nebo technické kvalifikace požadované zadavatelem k plnění veřejné zakázky v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím jiných osob. Uchazeč v takovém případě doloží:
doklady prokazující splnění základní a profesní způsobilosti jinou osobou
doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,
písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude uchazeč oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.
Součástí nabídky dále bude:
platný kontaktní email a telefonní číslo uchazeče
prohlášení uchazeče, že uchazeč podáním své nabídky v rámci této veřejné zakázky souhlasí s uveřejněním své nabídky na webových stránkách MČ Praha 11 z důvodu maximálního naplnění zásady transparentnosti
kompletní elektronická verze nabídky:
návrh smlouvy – ve formátu doc, docx
případné přílohy návrhu smlouvy – ve formátu xls, xlsx, pdf
ostatní dokumenty nabídky – ve formátu pdf
Důsledkem nedoložení požadovaných dokumentů a dokladů uvedených výše, nesplnění požadavků, či nedoložení nabídky ve lhůtě pro podání nabídek bude vyřazení nabídky.
Vítězný uchazeč doloží při podpisu smlouvy o dílo kopii pojistné smlouvy na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetím osobám min. ve výši 5 mil. Kč.
Lhůta a místo pro podání nabídek
Nabídku může uchazeč doručit do 10:00 h dne 30.03.2023 do podatelny Úřadu městské části Praha 11, Ocelíkova 672, 149 41 Praha 4.
Přední strana obálky s nabídkou musí být označena takto:
NEOTVÍRAT
ZAKÁZKA
„Stavební úpravy objektu Nad Opatovem 2140, Praha 4, ETAPA I.“ a „Energeticky úsporná opatření a stavební úpravy multifunkčního objektu Nad Opatovem 2140, Praha 4, ETAPA II.“ – technický dozor stavebníka
Zadní strana obálky s nabídkou musí obsahovat identifikaci uchazeče.
Zadávací lhůta
Uchazeči jsou svými nabídkami vázáni po dobu 60 kalendářních dnů, která začíná běžet dne 31.03.2023, tj. následující den po skončení lhůty podání nabídek.
Osoba oprávněná jednat za zadavatele
Mgr. Dagmar Šwarzová, vedoucí Odboru správy majetku ÚMČ Praha 11, tel. 267 902 273
Prohlídka místa plnění, sdělení informací
Prohlídka místa plnění veřejné zakázky pro všechny uchazeče je po telefonické dohodě.
Sdělení dalších informací, bude umožněno po předchozí domluvě na tel.: 778 978 332, Hana Tíkalová Steinerová, referent správy majetku MČ Praha 11.
Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zakázku do podpisu smlouvy.
Zadavatel si vyhrazuje právo měnit nebo doplnit další požadavky této výzvy shodně pro všechny uchazeče před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Závěrečná ustanovení
Na základě interních předpisů zadavatele výkon zadavatelských činností provádí Odbor správy majetku Úřadu městské části Praha 11.
Přílohy poptávkového listu:
1) stavební povolení – Etapa I.
2) projektová dokumentace – Etapa I., Etapa II.
3) smlouva se zhotovitelem - Etapa I., Etapa II.
4) návrh smlouvy o dílo
5) krycí list
6) čestné prohlášení
-
ETAPA I. datum nahrání (20.3.2023 11:33:30)
-
ETAPA II. datum nahrání (20.3.2023 11:35:34)
-
Smlouva o dílo datum nahrání (20.3.2023 11:37:28)
-
Čestné prohlášení datum nahrání (20.3.2023 11:38:25)
-
Krycí list datum nahrání (20.3.2023 11:38:55)
-
Poptávkový líst datum nahrání (20.3.2023 12:02:07)
-
ROZHODNUTÍ o vítězné nabídce datum nahrání (3.4.2023 13:36:12)