Na obsah stránky

ENDE
 

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006 Sb., která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu podle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

 

1. Název

Městská část Praha 11

2. Důvod a způsob založení

Městská část Praha 11 vznikla jako součást územního samosprávného celku hlavního města Prahy. Vystupuje v rozsahu stanoveném zákonem v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající.
Postavení městské části, jejích orgánů a jejich působnost stanoví zákon č. 131/2000 Sb., o hl. m. Praze, zvláštní zákony a Statut hl. m. Prahy.
Městská část plní úkoly patřící do samosprávy a vykonává státní správu pro území stanovené statutem v rozsahu stanovené zákonem o hl. m. Praze, zvláštními zákony a statutem.
Za podmínek stanovených zákonem o hl. m. Praze a statutem nakládá se svěřeným majetkem hl. m. Prahy a ve vymezeném rozsahu vykonává ve vztahu k tomuto majetku práva a povinnosti vlastníka.

3. Organizační struktura

organizační struktura

4. Kontaktní spojení

  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa
    • Úřad městské části Praha 11,
      Ocelíkova 672/1
      149 41 Praha 41
  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu 
    • Úřad městské části Praha 11
      Ocelíkova 672/1
      149 41 Praha 415
      • Odbor územního rozvoje
      • Odbor kancelář starosty
      • Odbor kancelář tajemníka
      • Odbor ekonomický
      • Odbor právní
      • Odbor majetkoprávní
      • Odbor správy majetk
    • Úřad městské části Praha 11
      Vidimova 1324, 1325
      149 00 Praha 415
      • Odbor živnostenský
      • Odbor školství a kultury
      • Odbor životního prostředí
      • Odbor výstavby
      • Odbor vnitřních věcí
      • Útvar interního auditu a kontrol
    • Úřad městské části Praha 11
      Nad Opatovem 2140
      149 00 Praha 415
      • Odbor sociálních věcí a zdravotnictví
      • Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení
    • Informační kancelář ÚMČ Praha 11
      Šustova 1930
      148 00 Praha


5. Případné platby lze poukázat

2000807399/0800 (bankovní spojení)

6. IČ

00231126

7. DIČ

CZ00231126

8. Dokumenty

9. Žádosti o informace

10. Další možnosti žádostí o informace a jiná podání

Žadatel (každá fyzická nebo právnická osoba) může požádat o informaci:


11. Opravné prostředky a stížnosti

Opravné prostředky

  • Odvolání se podává k odboru, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat prostřednictvím podatelny
  • Opravný prostředek proti rozhodnutí lze podat způsobem stanoveným zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád a to ve lhůtě 15 dnů ode dne oznámení rozhodnutí, nestanoví-li jinou lhůtu zvláštní právní předpis
  • Správní orgán, který napadené rozhodnutí vydal, může o odvolání sám rozhodnout, jestliže odvolání v plném rozsahu vyhoví a jestliže se rozhodnutí netýká jiného účastníka řízení než odvolatelem, nebo jestliže s tím ostatní účastníci řízení souhlasí
  • Nerozhodne-li správní orgán, který napadené rozhodnutí vydal, o odvolání, předloží je spolu s výsledky doplněného řízení a se spisovým materiálem odvolacímu orgánu nejdéle do 30 dnů ode dne, kdy mu odvolání došlo
  • Odvolacím orgánem pro rozhodnutí vydávané v oblasti přenesené působnosti jsou příslušné odbory Magistrátu hlavního města Prahy, odvolacím orgánem pro oblast samosprávné působnosti je rada městské části Praha 11
  • Postup a pravidla, která je třeba dodržovat při podání opravného prostředku jsou stanovena  zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád.
  • Pro podání opravného prostředku není stanoven žádný formulář

Stížnosti

  • Stížnosti lze zaslat poštou, či doručit osobně do podatelny:
    Úřad MČ Praha 11
    Ocelíkova 672/1
    149 41 Praha 415

  • Stížnosti, na kterých není uvedeno jméno a adresa odesílatele, se neevidují a nevyřizují

  • Stížnost lze podat i ústně a to přímo na příslušném odboru, nebo na Odboru kancelář starosty, místnost č. 19, budova Úřadu městské části ul. Ocelíkova 672/1. O ústních stížnostech, které nelze vyřídit ihned, se sepíše záznam, se kterým je nakládáno jako s písemnou stížností

  • Centrální evidenci stížností vede Odbor kancelář starosty, které současně vyřizuje ta podání, která nelze postoupit pro povahu věci některému odboru a dále přešetřuje podání opakovaná.

  • Podání směřující proti jednání zaměstnanců odborů vyřizují příslušní vedoucí odborů

  • Podání směřující proti jednání vedoucích odborů jsou předkládána tajemníkovi úřadu, který stanoví způsob jejich vyřízení

  • Lhůta pro vyřízení stížností je 30 dnů. Pokud nelze stížnost v této lhůtě vyřídit, rozhodne o jejím prodloužení orgán, který rozhodl o způsobu vyřízení a informuje stěžovatele o prodloužení lhůty

  • Za stížnost jsou považována podání občana nebo jejich sdružení a dalších právnických osob, jimiž se domáhají ochrany svých práv a chráněných zájmů nebo upozorňují na nedostatky v činnosti orgánů městské části, právnických osob a zařízení, založených nebo zřízených městskou částí

  • Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny

  • Pro podání písemné stížnosti není stanoven žádný formulář

Petice

  • Petice lze zaslat poštou, či doručit osobně do podatelny:
    Úřad MČ Praha 11
    Ocelíkova 672/1
    149 41 Praha 415

  • Jsou to žádosti, návrhy a stížnosti ve věcech veřejného nebo společného zájmu

  • Podání se provádí pouze písemně s uvedením jména, příjmení a bydliště těch, kdo ji podávají. Další náležitosti podle zákona č. 85/1990 Sb., o právu petičním

  • Pokud podává petici petiční výbor, musí být uvedeno jméno, příjmení a bydliště toho, kdo je oprávněn členy výboru v této věci zastupovat

  • Lhůta pro vyřízení petice je 30 dnů

  • Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny

  • Pro písemné petice není stanoven žádný formulář


12. Formuláře

tiskopisy

13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

návody pro řešení nejrůznějších životních situací

14. Předpisy

MČ Praha 11 nevydává žádné právní předpisy

15. Úhrady za poskytování informací (podle zákona č. 106/1999 Sb.)

  • 15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
    sazebník úhrad
  • 15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
    V posledních letech nebyla u Úřadu MČ Praha 11 podána žádná stížnost podle § 16 a odst.1 písm. d) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a nebylo vydáno žádné usnesení MPSV o výši úhrad za poskytování informací podle § 16 a odst.7 výše uvedeného zákona.

16. Licenční smlouvy

ÚMČ Praha 11 nemá stanovené žádné licenční smlouvy podle § 14a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

18. Seznam oznámení o poskytnutých informacích podle § 5 odst. 3 zákona č. 106/1999 Sb.

Odpovědi na žádosti podle zákona č. 106/1999 Sb.

Archiv – odpovědi 2007 - 2011

9.2.2010 15:13:28 - aktualizováno 12.4.2018 9:31:15 | přečteno 13854x | Ing. Miloš Hejný

Navigace

 
load