Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020 Sb., která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu podle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
1. Název
Městská část Praha 11
2. Důvod a způsob založení
Městská část Praha 11 vznikla jako součást územního samosprávného celku hlavního města Prahy. Vystupuje v rozsahu stanoveném zákonem v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající.
Postavení městské části, jejích orgánů a jejich působnost stanoví zákon č. 131/2000 Sb., o hl. m. Praze, zvláštní zákony a Statut hl. m. Prahy.
Městská část plní úkoly patřící do samosprávy a vykonává státní správu pro území stanovené statutem v rozsahu stanovené zákonem o hl. m. Praze, zvláštními zákony a statutem.
Za podmínek stanovených zákonem o hl. m. Praze a statutem nakládá se svěřeným majetkem hl. m. Prahy a ve vymezeném rozsahu vykonává ve vztahu k tomuto majetku práva a povinnosti vlastníka.
3. Organizační struktura
4. Kontaktní spojení
5. Případné platby lze poukázat
2000807399/0800 (bankovní spojení)
6. IČO
00231126
7. Plátce daně z přidané hodnoty
CZ00231126
8. Dokumenty
9. Žádosti o informace
10. Příjem podání a podnětů
Opravné prostředky
Stížnosti
Stížnosti lze zaslat poštou, či doručit osobně do podatelny:
Úřad MČ Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 00 Praha 415
Stížnosti, na kterých není uvedeno jméno a adresa odesílatele, se neevidují a nevyřizují
Stížnost lze podat i ústně a to přímo na příslušném odboru, nebo v Informační kanceláři v budově Úřadu městské části ul. Ocelíkova 672/1. O ústních stížnostech, které nelze vyřídit ihned, se sepíše záznam, se kterým je nakládáno jako s písemnou stížností
Centrální evidenci stížností vede Odbor kancelář starosty, které současně vyřizuje ta podání, která nelze postoupit pro povahu věci některému odboru a dále přešetřuje podání opakovaná.
Podání směřující proti jednání zaměstnanců odborů vyřizují příslušní vedoucí odborů
Podání směřující proti jednání vedoucích odborů jsou předkládána tajemníkovi úřadu, který stanoví způsob jejich vyřízení
Lhůta pro vyřízení stížností je 30 dnů. Pokud nelze stížnost v této lhůtě vyřídit, rozhodne o jejím prodloužení orgán, který rozhodl o způsobu vyřízení a informuje stěžovatele o prodloužení lhůty
Za stížnost jsou považována podání občana nebo jejich sdružení a dalších právnických osob, jimiž se domáhají ochrany svých práv a chráněných zájmů nebo upozorňují na nedostatky v činnosti orgánů městské části, právnických osob a zařízení, založených nebo zřízených městskou částí
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny
Pro podání písemné stížnosti není stanoven žádný formulář
Petice
Petice lze zaslat poštou, či doručit osobně do podatelny:
Úřad MČ Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 00 Praha 415
Jsou to žádosti, návrhy a stížnosti ve věcech veřejného nebo společného zájmu
Podání se provádí pouze písemně s uvedením jména, příjmení a bydliště těch, kdo ji podávají. Další náležitosti podle zákona č. 85/1990 Sb., o právu petičním
Pokud podává petici petiční výbor, musí být uvedeno jméno, příjmení a bydliště toho, kdo je oprávněn členy výboru v této věci zastupovat
Lhůta pro vyřízení petice je 30 dnů
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny
Pro písemné petice není stanoven žádný formulář
Formuláře
Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
návody pro řešení nejrůznějších životních situací
11. Předpisy
Texty zákonů lze nalézt na stránkách Ministerstva vnitra.
12. Úhrada za poskytování informací
13. Licenční smlouvy
14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím
Výroční zprávy
Úřad městské části Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415
tel: 267 902 111
O-linka
800 104 300
obcanskalinka@praha11.cz
Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku