Zákon 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím upravuje práva tohoto přístupu a stanoví základní podmínky, za nichž jsou informace poskytovány. Každá fyzická nebo právnická osoba (žadatel) může úřad požádat o informaci ústně nebo písemně. Níže naleznete postup při vyřizování žádosti dle tohoto zákona, sazebník úhrad a formulář k "žádost o poskytování informace".
Postup vyřízení žádosti o informace
Dle tohoto zákona ÚMČ Praha 11 jako povinný subjekt má za povinnost poskytovat veřejnosti informace, které se vztahují k její působnosti.
Za ústní podání žádosti se považuje osobní a telefonické jednání, za písemné se považuje podání elektronicky a písemně. Pro písemné podání je určen formulář "Žádost o poskytnutí informace", který je také možné si vyzvednout v informační kanceláři v budově úřadu – Ocelíkova 672/1.
Žádost lze také formulovat volně s uvedením následujících údajů:
Z písemné žádosti musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena a že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
Písemná žádost (včetně žádosti podané elektronickou poštou) bude vyřízena následovně:
Úřad městské části Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415
tel: 267 902 111
O-linka (pro dotazy)
800 104 300
obcanskalinka@praha11.cz
Podatelna (pro korespondenci)
podatelna@praha11.cz
Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku