Odbor správy majetku
Struktura a náplň činnosti Odboru správy majetku (Ocelíkova 672)
Odbor správy majetku v samostatné působnosti zajišťuje hospodaření s majetkem ve smyslu zákona č. 131/2000 Sb., o hl. m. Praze, ve znění pozdějších předpisů.
Oddělení technicko-investiční
zajišťuje v plném rozsahu realizaci investičních akcí v souladu s investičními záměry městské části
připravuje rozpočet a přehled stavebních investičních akcí městské části
řeší technické otázky, týkající se nemovitého majetku městské části, bytového i nebytového fondu
účastní se stavebního řízení, spolupracuje se správními firmami v oblasti hospodaření se spravovaným majetkem
účastní se jednání v rámci územního, stavebního a kolaudačního řízení u investičních akcí, kde stavebníkem je nájemce nebytového prostoru
ve spolupráci s Odborem územního rozvoje se podílí na tvorbě koncepce regenerace objektů v oblasti působnosti odboru
zajišťuje vypracování odborných posudků a investičních záměrů týkajících se nemovitého majetku městské části
zajišťuje činnosti související se správou nemovitého majetku městské části, bytového a nebytového fondu
řeší technické otázky, týkající se oprav a údržby nemovitého majetku městské části, bytového i nebytového fondu
účastní se stavebního řízení, zajišťuje spolupráci se správními firmami v oblasti hospodaření se spravovaným majetkem
ve spolupráci s Odborem územního rozvoje se podílí na tvorbě koncepce regenerace objektů v oblasti působnosti odboru
zajišťuje vypracování odborných posudků a stavebních záměrů týkajících se regenerovaných objektů
zajišťuje v plném rozsahu realizaci stavebních akcí ve své působnosti v souladu s potřebami a záměry městské části
Oddělení veřejných zakázek a ekonomiky
zajišťuje přípravu a realizaci zadávacích řízení veřejných zakázek v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., v platném znění, prováděcími vyhláškami a příslušnými vnitřními normami podle plánu investic a nadlimitních oprav a v souladu se schváleným rozpočtem
vede veškerou administrativní agendu spojenou s činností v oblasti zadávacích řízení veřejných zakázek
řeší ekonomické otázky, týkající se nemovitého majetku městské části, bytového i nebytového fondu
podílí se na přípravě návrhu finančního plánu hospodářské činnosti, který je spojený se správou nemovitého majetku městské části, průběžně kontroluje plnění schváleného plánu, navrhuje změny a zpracovává periodické zprávy o jeho plnění
sestavuje střednědobý návrh "Požadavků městské části Praha 11 na rozpočet HMP" v oblasti kapitálových výdajů
pro schválené investiční záměry zajišťuje ve spolupráci s Odborem ekonomickým finanční krytí v rozpočtu MČ
kontroluje čerpání přidělených finančních prostředků u realizace investičních akcí
kontroluje vedlejší hospodářskou činnost
připravuje podklady ke kontrolní činnosti u subjektů spravujících majetek městské části v oblasti hospodaření se spravovaným majetkem ve stanoveném rozsahu, včetně přípravy podkladů pro rozpočet
Agenda metodiky odboru
zajišťuje komplexní metodiku postupů, procesů a činností odboru v ekonomické, stavebně – technické a právní oblasti i v oblasti IT v případě využití specializovaného programu
spolupracuje s VED OSM na přípravě pokynů vedoucího odboru (jako prováděcích předpisů pro existující interní směrnice a právní předpisy) k detailnímu nastavení veškerých činností, procesů a postupů obou oddělení a jednotlivých pracovníků odboru až na úroveň pracovních náplní jednotlivých pozic
ve spolupráci s VED OSM zpracovává aktualizované typové vzorové dokumenty pro opakující se činnosti (typové smlouvy o dílo – projektová příprava, realizace stavby, smlouvy o dílo v režimu převedení DPH a ve standardním režimu, SoD pro hlavní činnost i vedlejší hospodářskou činnost, typizované dodatky ke smlouvám o dílo, formuláře pro podlimitní a nadlimitní zakázky – zejm. jako podklad k provádění předběžné řídící kontroly v oblasti rozpočtu apod.)
vede agendu dotací poskytovaných z rozpočtů HMP, státu či Evropské unie na investiční akce v kompetenci Městské části Praha 11, eviduje jednotlivá dotační řízení, spolupracuje a komunikuje s externími administrátory dotací se všemi odbory ÚMČ P 11, spolupracuje na zajištění podkladů pro podání žádosti o dotaci, vypracování zpráv o udržitelnosti apod., kontroluje plnění dotačních podmínek při realizaci investičních akcí, na něž byla poskytnuta dotace, na pokyn VED OSM poskytuje informace o stavu jednotlivých dotačních řízení a poskytuje veškerou potřebnou součinnost v této oblasti
zajišťuje průběžnou kontrolu důsledného dodržování všech právních předpisů, interních směrnic a pokynů VED OSM při vzájemné spolupráci oddělení a jejich pracovníků
zajišťuje kompletní metodickou a odbornou podporu v případě využívání specializovaného software pro OSM k řízení přípravy a realizace investic
poskytuje průběžnou metodickou a odbornou podporu pracovníkům odboru a spolupracuje na řešení nestandardních záležitostí ad hoc
sleduje legislativní změny, judikáty a stanoviska úřadů (ÚHOS, MMR apod.) v oblastech relevantních pro OSM, seznamuje s nimi průběžně pracovníky odboru a spolupracuje s VED OSM na jejich implementaci do postupů OSM
spolupracuje s VED OSM a vedoucími oddělení při průběžném vzdělávání pracovníků, sleduje nabídku externích seminářů a školení a po dohodě s vedoucími oddělení doporučuje jednotlivým pracovníkům účast na nich v rámci dalšího vzdělávání
zajišťuje odborné zaškolení nových pracovníků nad rámec vstupních školení a proškolení užívaných IT systémů a spolupracuje s VED OSM při vyhodnocení zkušební doby
spolupracuje na přípravě nejrůznějších reportů ze všech oblastí činnosti OSM
spolupracuje s VED OSM na průběžném hodnocení celkové činnosti odboru.
Struktura odboru
vedoucí Odboru správy majetku - Zábranský Miroslav, Ing. |
Agenda administrativy odboru |
administrativa odboru - Štádlerová Radka |
asistentka vedoucího odboru - Cyrusová Tereza |
Agenda metodika odboru |
metodička odboru - Šwarzová Dagmar, Mgr. |
Oddělení technicko-investiční |
vedoucí Oddělení technicko-investičního - Nacházelová Věra |
samostatná odborná referentka - technik - Kendziorová Kamila; Tíkalová Steinerová Hana; Zimmelová Kateřina, DiS. |
samostatný odborný referent-technik - Fil Tomáš; Palavský Miloslav, Ing. |
Oddělení veřejných zakázek a ekonomiky |
vedoucí Oddělení veřejných zakázek a ekonomiky - Špalková Vendula, Mgr. |
ekonom - Kocourek Tomáš, Mgr. |
ekonomka - Urbánková Lenka |
samostatná odborná referentka veřejných zakázek - Hurychová Martina |
samostatný odborný referent veřejných zakázek - Pacourek Václav |