Odbor kancelář tajemníka
Struktura a náplň činnosti odboru kancelář tajemníka (Ocelíkova 672)
Odbor kancelář tajemníka v samostatné působnosti zabezpečuje výkon funkce tajemníka, připravuje podklady pro zajištění koordinační činnosti odborů, zpracovává návrhy interních norem úřadu. Spravuje movitý a nemovitý majetek (budovy a detašovaná pracoviště úřadu, včetně inventáře), který je v užívání orgánů podle zákona č. 131/2000 Sb., o hl. m. Praze, ve znění pozdějších předpisů, a provozuje veřejné pohřebiště podle zákona č. 256/2001 Sb., o pohřebnictví. Zajišťuje informační a technologickou podporu orgánů městské části a odborů úřadu pro výkon činností v samostatné a přenesené působnosti, včetně bezpečností strategie v oblasti informatiky. Zabezpečuje personální záležitosti v pracovně právních vztazích zaměstnanců zařazených do úřadu a uvolněných členů ZMČ a spravuje mzdové prostředky v rozsahu stanoveném Podpisovým řádem.
Oddělení hospodářské správy
- spravuje movitý a nemovitý majetek úřadu, včetně inventáře
- spravuje centrální spisovnu úřadu
- spravuje hřbitov, včetně pronájmů hrobových míst
- podílí se na přípravě zasedání zastupitelstva městské části a ostatních akcí konaných městskou částí
- zajišťuje kancelářské potřeby, tiskopisy, nákup publikací, školení apod.
- vede evidenci nehmotného majetku
- provozuje vrátnice
- zajišťuje činnosti podatelny a rozmnožovny
- obsluhuje telefonní ústředny zajišťuje telefonní a faxové spojení
- zabezpečuje dopravu osob i materiálu
- účastní se jako zástupce orgánu městské části při provádění výkonu rozhodnutí rozdělením společné věci jinak než prodejem (§ 349 odst. 1 zákona č. 99/1963 Sb.)
- zajišťuje světelnou vánoční výzdobu Jižního Města
- zajišťuje pojištění odpovědnosti zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli, pojištění profesní odpovědnosti a likvidaci pojistných událostí
- zajišťuje pojištění motorových vozidel a likvidaci pojistných událostí
Oddělení informatiky
- zabezpečuje počítačové vybavení a správu informačního systému Úřadu městské části Praha 11
- zabezpečuje provoz internetových stránek městské části Praha 11
- zajišťuje zvyšování kvalifikace zaměstnanců pro práci s výpočetní technikou
- podává návrhy rozvoje informačního systému Úřadu městské části Praha 11 a zajišťuje po schválení jejich realizaci
Oddělení personální
- zabezpečuje personální a pracovněprávní záležitosti uvolněných členů Zastupitelstva MČ Praha 11 a zaměstnanců MČ Praha 11 zařazených do Úřadu MČ Praha 11
- zajišťuje odměňování zaměstnanců MČ Praha 11 zařazených do Úřadu MČ Praha 11 a členů Zastupitelstva MČ Praha 11
- zajišťuje vzdělávání zaměstnanců MČ Praha 11 zařazených do Úřadu MČ Praha 11 a uvolněných členů Zastupitelstva MČ Praha 11
Struktura odboru
| Agenda administrativy odboru |
| | administrativní referentka (sklad kancelářských potřeb) - Mrkvičková Eva |
| Agenda sekretariátu tajemníka úřadu |
| Oddělení hospodářské správy |
| | | úsek ekonomiky a správy movitého majetku |
| | | | | samostatný odborný referent hospodářské správy (neinvestiční majetek) |
| | | | samostatná odborná referentka hospodářské správy (opravy, sklad kancelářských potřeb) - Čechová Lenka |
| | | | samostatná odborná referentka hospodářské správy (správa hřbitova, evidence razítek a publikací) - Hönigová Marie |
Vytvořeno 20.4.2007 10:42:54 - aktualizováno 5.4.2017 15:02:10 | přečteno 35288x | Olga Pristašová