Elektronická podatelna

e-mail: podatelna@praha11.cz


Vážení občané,

vítáme Vás v elektronické podatelně, jejímž hlavním smyslem je usnadnit komunikaci občanů s Úřadem městské části Praha 11. Dnem 1.10.2001 nabylo účinnosti nařízení vlády č. 304 ze dne 25. července 2001, kterým se provádí zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu). Na základě tohoto nařízení vlády je zřízena elektronická podatelna a svou činnost zahajuje k 1.10.2001.

Prostřednictvím elektronické podatelny můžete podávat své žádosti k vyřízení bez nutnosti docházet do některého z našich detašovaných pracovišť. Podání, která nebudou obsahovat platný elektronický podpis, převezme příslušný zaměstnanec podatelny a předá je věcně příslušnému odboru k vyřízení stejně, jako předává listinná podání. Příslušný referent podání vyřídí a vyrozumí Vás o výsledku. Pokud bude nutné doložit některé náležitosti, budete vyzváni k jejich doplnění, případně osobní návštěvě. V případě podepsání platným elektronickým podpisem dostanete vyrozumění od automatu elektronické podatelny o přijetí a zaevidování Vašeho podání. Vše bude vyřízeno ve stejných lhůtách jako podání listiné.

Podání směřovaná na odbory, zajišťující výkon státní správy:
U těchto podání je nezbytné, aby obsahovala náležitosti podání dle § 37 správního řádu zák. č. 500/2004 Sb., musí být patrno, kdo je činí, které věci se týká a co se navrhuje. Fyzická osoba uvede v podání jméno, příjmení, datum narození a místo trvalého pobytu, popřípadě jinou adresu pro doručování. V podání souvisejícím s její podnikatelskou činností uvede fyzická osoba jméno a příjmení, popřípadě dodatek odlišující osobu podnikatele nebo druh podnikání vztahující se k této osobě nebo jí provozovanému druhu podnikání, identifikační číslo osob a adresu zapsanou v obchodním rejstříku nebo jiné zákonem upravené evidenci jako místo podnikání, popřípadě jinou adresu pro doručování. Právnická osoba uvede v podání svůj název nebo obchodní firmu, identifikační číslo osob nebo obdobný údaj a adresu sídla, popřípadě jinou adresu pro doručování. Podání musí obsahovat označení správního orgánu, jemuž je určeno, další náležitosti, které stanoví zákon, a podpis osoby, která je činí.

Podání je možné učinit v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem. V případě chybějícího elektronického podpisu je správním řádem stanovena podmínka, že podání musí být do 5 dnů potvrzeno písemně nebo ústně do protokolu, popřípadě doplněno.

Kliknete-li na e-mail podatelny, otevře se Vám běžný poštovní klient, který Vám umožní napsat text podání nebo vložit přílohu. Podporovanými přílohami jsou tyto formáty: DOC, DOCX, RTF, TXT, XLS, XLSX, PDF, ODT, ODS, JPG, JPEG, GIF, PNG, TIF, BMP. Na jiné formáty nemáme zakoupeny licence a nemohli bychom je přečíst legálně nainstalovaným programem. V žádném případě nepřipojujte samospustitelné soubory. Tyto budou antivirovým programem okamžitě smazány ihned při zjištění jejich výskytu. Velikost příloh je omezena v součtu na 20  MB v jednom podání.

Elektronická podání na technických nosičích dat (CD-ROM, DVD, Flash disk (USB, SD card) lze přímo předávat do hlavní podatelny Ocelíkova 672, 149 41 Praha 4, a to v době od pondělí do pátku od:

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.

Úterý

8:00 - 15:30 hod.

Středa

8:00 - 17:30 hod.

Čtvrtek

8:00 - 15:30 hod.

Pátek

8:00 - 14:00 hod.


Martin Zíka
vedoucí Oddělení informatiky

Vytvořeno 31.10.2008 9:57:36 - aktualizováno 31.5.2019 9:15:30 | přečteno 111722x | Martin Zíka
load