Domy s pečovatelskou službou jsou domy zvláštního určení v majetku městské části Praha 11, které slouží přednostně k bydlení občanů s trvalým bydlištěm na území Prahy 11, seniorům a zdravotně postiženým, kteří potřebují pomoc pečovatelské služby. O údržbu domu se stará a veškeré opravy zajišťuje správní firma Jihoměstská majetková a.s. Úkony pečovatelské služby si obyvatel DPS objednává ve Smlouvě o poskytnutí pečovatelské služby, kterou uzavírá s koordinátorkou poskytovatele Jihoměstská sociální a.s. Každá žádost o umístění v DPS je doplněna sociálním šetřením a individuálně posouzena pracovní skupinou pro byty zvláštního určení, v níž zasedá 8 odborníků. O přijetí do DPS s konečnou platností rozhoduje na svém jednání Rada MČ Praha 11. V DPS si obyvatelé zařizují své byty vlastním nábytkem a zařizovacími předměty. Pečovatelské služby v DPS se poskytují denně od 7:00 - 19:00 hodin, včetně sobot, nedělí a svátků.
DPS v ulici Šalounova čp. 2025 a Blatenská čp. 2146 jsou určeny pro:
• seniory jednotlivce starší 65 let
• manželské páry /druh, družka/
Nájemné od 25.11.2019 činí 75 Kč/m2
Žádost o bydlení včetně dalších informací obdržíte u Mgr. Anny Veselé, referentky agendy bytů v DPS, odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Roztylská 1/1860, Praha 11-Chodov, telefon 267 902 154, email: veselaa@praha11.cz.
Žádost je ke stažení také na webu Prahy 11 v sekci Tiskopisy/Odbor sociálních věcí a zdravotnictví - přihláška nájem bytu v domě zvláštního určení, tj. bytu v DPS. https://www.praha11.cz/cs/potrebuji-si-zaridit/dokumenty-tiskopisy.html
Kritérium pro výběr
Uchazeč o nájem bytu je fyzická osoba, splňující tyto požadavky:
trvalý pobyt na území městské části Praha 11 nebo hl. m. Prahy minimálně 1 rok,
věk 65 let a více nebo plná invalidita osamělého občana,
je dostatečně mobilní a soběstačný v základních životních úkonech,
u dvojice (manželský pár, sourozenci, dvojice jiných příbuzných) zdravotní stav alespoň jednoho ze společných žadatelů,
musí osobně předložit žádost na stanoveném tiskopise vyplněnou ve všech bodech pověřenému pracovníkovi OSVZ. Pověřený pracovník OSVZ provede kontrolu úplnosti žádosti, případně nechá žádost doplnit. Uchazeč na místě žádost podepíše
a pověřený pracovník OSVZ zabezpečí evidenci této žádosti v podatelně ÚMČ a její uložení na OSVZ,
podepsaný souhlas s vyžádáním dalších dokladů, vztahujících se k prošetření žádosti
a s provedením sociálního šetření v místě současného bydliště.
K žádosti budou dále přiloženy níže uvedené další dokumenty:
stanovisko odborného lékaře v případě psychického postižení,
potvrzení o výši důchodu či jiného příjmu,
výpis z evidenčního listu z bytu dosud uchazečem užívaného – ne starší než 3 měsíce,
pokud je uchazeč nájemcem bytu, doklad o jeho platební kázni (za nájemné a služby) za dobu posledních 5 let (vydá správce domu, bytu),
podle potřeby další dokumenty,
podepsaný souhlas s vyžádáním dalších dokladů, vztahujících se k prošetření žádosti
a s provedením sociálního šetření v místě současného bydliště a trvalého pobytu.
Úřad městské části Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415
tel: 267 902 111
O-linka
800 104 300
obcanskalinka@praha11.cz
Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku