Služba je aktivována při výlukách či haváriích delších než pět hodin. Jediné, co musí zájemce o danou službu učinit, je registrace prostřednictvím předpřipraveného formuláře v případě mimořádně události odpovědět na výzvu PVK a.s. a balenou vodu si domů objednat.
PVK a.s. využívají balenou vodu také při haváriích či dlouhodobých výlukách jako náhradní zdroj zásobování pitnou vodou. Přednostně jsou kontejnery přistavovány před školky, školy, sociální a zdravotní zařízení nebo domovy seniorů. Po domluvě se zástupci PVK a.s. byl ze strany OKŘ dodán přehled prioritních objektů (sociální, zdravotní, školských včetně složek IZS).
Dodávky pitné vody v náhradním balení
MČ Praha 11 velmi vítá zapojení do unikátního projektu společnosti PVK a.s. a Veolia týkajícího se dodávek pitné vody v sáčcích, které jsou určeny primárně pro občany a držitele průkazu TP, ZTP či ZTP/P. Právě těmto občanům může totiž i běžné a standardní zajištění dodávek vody prostřednictvím rozvozu (autocisterny, voznice atd.) z důvodu havárie na vodovodní síti působit posléze nemalé problémy.
Jsme proto velmi rádi, že díky nabízené službě se balená voda (navíc v té nejvyšší kvalitě) dostane včas a zejména tou nejpřímější cestou přímo k těm, kteří ji v danou chvíli nejvíce potřebují. Obdobné platí i o prioritním a přednostním zásobování pracovníky PVK a.s. našich školských či sociální zařízení či složek IZS, tak aby nebyl jakkoliv narušen chod Jižního Města.
Žádost o aktivaci služby SMS info.pdf
Do projektu balené vody se letos zapojila taktéž Praha 11.docx
Leták - dodávky pitvné vody v náhradním balení.pdf
Úřad městské části Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415
tel: 267 902 111
O-linka
800 104 300
obcanskalinka@praha11.cz
Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku