Vážení občané, dovolujeme si Vás upozornit na změnu úředních hodin během letních měsíců. V pondělí 04.07.2022 bude Úřad městské části Praha 11 z provozních důvodů uzavřen. Děkujeme za pochopení.
Úřední hodiny Informační kanceláře Ocelíkova, Odboru kancelář starosty, jsou od 01.06.2022 do 31.08.2022 stanoveny takto:
Pondělí 8:00–12:00 a13:00–17:30
Úterý 8:00–12:00 a 12:30–15:30
Středa 8:00–12:00 a 13:00–17:30
Čtvrtek 8:00–12:00 a 12:30–15:30
Pátek 8:00–12:00 a 12:30–14:00
Úřední hodiny správy hřbitova, Oddělení hospodářské správy Odboru kancelář tajemníka, jsou od 20.06.2022 do 09.09.2022 jsou stanoveny takto:
Pondělí 8:00–12:00
Středa 13:00–17:30
Úřední hodiny Oddělení evidence obyvatel a osobních dokladů, Odboru vnitřních věcí, jsou od 01.07.2022 do 31.08.2022 stanoveny takto:
Pondělí 8:00–12:00 a 13:00–17:30
Úterý 8:00–12:00
Středa 8:00–12:00 a 13:00–17:30
Čtvrtek 8:00–12:00
Úřední hodiny Oddělení matrik, Odboru vnitřních věcí, jsou s účinností od 01.07.2022 do 31.08.2022 stanoveny takto:
Pondělí 8:00–12:00 a 13:00–17:30
Úterý 8:00–12:00
Středa 8:00–12:00 a 13:00–17:30
V pondělí 04.07.2022 je úřad uzavřen, ve čtvrtek 07.07.2022 jsou úřední hodiny všech pracovišť úřadu stanoveny od 08:00 h do 15:30 h jako náhrada za uzavřený úřad dne 04.07.2022.
Poskytování služeb v Informační kanceláři Šustova Úřadu městské části Praha 11 bude ukončeno v úterý dne 28. června 2022 ve 14 hodin.
Rádi Vás obsloužíme v informační kanceláři ÚMČ Praha 11, ul. Ocelíkova 672/1, 149 00 Praha 4, telefonní číslo: 267 902 209.
Úřad městské části Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415
tel: 267 902 111
O-linka
800 104 300
obcanskalinka@praha11.cz
Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku