Také Sdružení ochrany spotřebitelů nabízí magické osmičky

Osmičkové nadšení, které vyvrcholí zítra zahájením olympijských her a spoustou sňatků uzavřených právě v tento den, se tím samozřejmě neomezuje. I SOS nabízí už léta „magické“ osmičky - na své poradenské lince 900 08 08 08 s tarifem 8 Kč/minutu. Linka funguje už šest let.
-
V srpnu 2002, v době povodní, zahájila první telefonická poradenská linka SOS svůj provoz. Stala se zároveň také první placenou službou SOS. „Do té chvíle jsme poskytovali veškeré poradenské služby zdarma,“ říká mluvčí SOS Ivana Picková
- Počet dotazů na poradenské lince rok od roku stoupá. V roce 2002 od srpna do konce roku vyřídili poradci SOS něco málo přes 500 dotazů, zatímco v loňském roce to bylo už 14 433 dotazů, což představovalo 36 procent všech dotazů směřujících do SOS. Je to nejvíc ze všech forem poradenství SOS, které provozuje 16 osobních poraden, 9 výjezdních a také elektronickou poradnu na www.spotrebitele.info/poradna.
-
Spotřebitelé si poradenské číslo SOS s „magickými“ osmičkami ukládají do svého mobilního telefonu.
Možná, že zítřek je pro takové uložení čísla 900 08 08 08 „pro strýčka Příhodu“ tím správným dnem. -
Kontakty:
SOS - Sdružení obrany spotřebitelů (SOS)
Tel. 224 239 940, fax: 224 239 941
www.spotrebitele.info
• Ivana Picková, tisková mluvčí, pickova@spotrebitele.info, 604 956 114 -
SOS - Sdružení obrany spotřebitelů, založené v roce 1993, je nevládní, nezávislé a neziskové občanské sdružení hájící zájmy spotřebitelů. Provozuje svá Spotřebitelská informační centra ve dvanácti krajích ČR, informační spotřebitelský portál www.spotrebitele.info, vydává časopis SOS magazín a realizuje řadu dalších aktivit, zaměřených na zlepšení postavení spotřebitelů. Je členem evropské spotřebitelské organizace BEUC i celosvětové Consumers International. Od roku 2003 je signatářem Etického kodexu občanských spotřebitelských organizací; rejstřík signatářů je přístupný na adrese www.spotrebitele.info/kodex
Vytvořeno 7.8.2008 11:17:21 | přečteno 2219x | Dana Foučková