Spotřebitelská poradna - odmítnutí reklamace letenky

Prázdniny jsou ve své druhé polovině a právě v tomto období lidé používají často leteckou dopravu. Spotřebitelská poradna radí jak se zachovat, pokud nastanou problémy s letenkou.

  • DOTAZ:
    V listopadu roku 2007 jsem u nejmenované společnosti zakoupila letenku z Vidně do Hurghady a ubytování v Káhiře. Při odbavení na letišti ve Vídni jsem nebyla odbavena s tím, že moji letenku nemají registrovanou. Nemohla jsem tedy odletět. Ještě týž den jsem kontaktovala reklamační oddělení, ale dnes, téměř po roce jsem kromě vrácené úhrady za ubytování neobdržela peníze za letenku. Bylo mi řečeno, že společnost nenese zodpovědnost za to, že jsem nebyla odbavena, mám prý vše řešit s leteckou společností - Egypt air. Nevím, na koho se obrátit o radu či pomoc. Domnívám se, že když jsem letenku zaplatila a byla včas na letišti mám nárok na vrácení plné částky za letenku.
  • ODPOVĚĎ:
    To samozřejmě máte právo, ale opravdu se budete muset obrátit na danou leteckou společnost, se kterou jste měla letět tedy na Egypt air. Požadovala bych peníze zpět po nich. V případě dalších problémů s leteckou dopravou kontaktujte Úřad pro civilní
    letectví tel.: 225 425 555
Vytvořeno 13.8.2008 8:16:21 | přečteno 2441x | Dana Foučková
load